Πώς να αξιοποιήσεις το Facebook για να αναπτύξεις το Eshop σου

Πώς να αξιοποιήσεις το Facebook για να αναπτύξεις το Eshop σου

Υπάρχουν σπουδαίες δυνατότητες στα social media που ένας ιδιοκτήτης eshop πρέπει να γνωρίζει. Έτσι, θα προωθεί το κατάστημα και θα ενισχύει σημαντικά τις online πωλήσεις του, αλλά και έμμεσα τις πωλήσεις μέσω άλλων καναλιών. Με αυτό το άρθρο απευθυνόμαστε σε εσένα, που είτε σκέφτεσαι να αποκτήσεις eshop, είτε διαθέτεις ήδη ένα. Επικεντρωνόμαστε στο Facebook και περιγράφουμε τι μπορείς να κάνεις σε αυτό και πώς να αξιοποιήσεις τα εργαλεία και τις πλατφόρμες του αποτελεσματικά για το eshop σου.

Facebook Page και Content Marketing

Για το eshop σου μπορείς να έχεις μια σελίδα στο Facebook (Facebook Page) και το πιθανότερο είναι πως κάθε ιδιοκτήτης eshop έχει ήδη δημιουργήσει μία. Τι “ποστάρει” όμως σε αυτή; Αν βρεθείς στο σημείο να απευθύνεις στον εαυτό σου μια ανάλογη ερώτηση, τότε έχεις αρχίσει να καταλαβαίνεις περισσότερα από όσα βλέπεις επιφανειακά. Είσαι ώριμος για να ανέβεις στο επόμενο επίπεδο και να χρησιμοποιήσεις έξυπνα την σελίδα σου στο Facebook.

Ένας ιδιοκτήτης eshop που ανεβάζει στη σελίδα του στο Facebook διαρκώς αναρτήσεις με τα προϊόντα του μοιάζει απελπισμένος και ότι αυτό που τον νοιάζει πρωταρχικά είναι να πουλήσει. Εκείνο που ζητά όμως ο επισκέπτης είναι να πειστεί αν και πόσο νοιάζεσαι γι’ αυτόν πριν νοιαστείς για οτιδήποτε άλλο.
Είναι καιρός να προσεγγίσεις την έννοια “περιεχόμενο” με ένα νέο τρόπο και μέσα στο eshop σου να δημιουργήσεις ένα blog. Αν έχεις ήδη, είναι καιρός να γράφεις τακτικά σε αυτό και όχι τυπικά 1-2 φορές τον χρόνο. Και να γράφεις σωστά, ολοκληρωμένα και ενδιαφέρονται θέματα που θα προσφέρουν αξία στον αναγνώστη σου. Αυτά τα άρθρα στο blog θα αποτελέσουν μέρος του ποιοτικού περιεχομένου που θα μοιράζεσαι και μέσα από τη σελίδα του eshop στο Facebook.

Επιπλέον, μπορείς να μοιράζεσαι και άλλου είδους περιεχόμενο στη σελίδα σου, ενδιάμεσα στις προϊοντικές αναρτήσεις, όπως φωτογραφίες, video, quotes, tips και άλλες χρήσιμες πληροφορίες γύρω από το αντικείμενο του eshop σου. Αυτό το concept και πολλά ακόμα που το συμπληρώνουν ονομάζεται content marketing και σίγουρα δεν γίνεται να αναλυθεί σε λίγες γραμμές. Όμως, ξεκίνα κάνοντας τα πρώτα βήματα και στην πορεία με τη συμβολή ενός καλού συνεργάτη για το content και το social media marketing θα το αξιοποιήσεις στο έπακρο!

Δημιουργία και Εγκατάσταση του Facebook Pixel στο eshop

Το Facebook pixel είναι ένα κομμάτι κώδικα που εγκαθιστάτε στον ιστότοπό σας που σας επιτρέπει να μετράτε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας, κατανοώντας τις ενέργειες που κάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σου αλλά και να βελτιστοποιείς και να δημιουργείς είδη κοινού για τις διαφημιστικές σου καμπάνιες. Με την εγκατάστασή του Facebook Pixel στο eshop κερδίζεις:
• Αναλυτικά στατιστικά επισκέψεων
• Βαθιά γνώση για το κοινό που επισκέπτεται το κατάστημα
• Ευκαιρία να αξιοποιήσεις αυτά τα δεδομένα, εφαρμόζοντας στοχευμένα ενέργειες marketing, ειδικά σχεδιασμένες για κάθε σκοπό και στόχο.
Στο digital marketing πρέπει να μελετάς διαρκώς δεδομένα, μεταξύ άλλων και τα δεδομένα που σου παρέχει το Facebook pixel για να είσαι σε θέση να πάρεις τις κατάλληλες αποφάσεις για τις online διαφημίσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες. Διαβάστε περισσότερα για το Facebook Pixel εδώ.

Eshop και Διαφήμιση στο Facebook

Κάποιες φορές χρειάζεται να προσγειώσουμε ανθρώπους που δεν έχουν προηγούμενη επαφή με eshop ή με το διαδίκτυο γενικότερα, παρά μόνο με όσα ακούνε τυχαία γύρω τους ή από τη μικρή τους προσωπική εμπειρία ως χρήστες στο Facebook. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχουν σχηματίσει στο μυαλό τους μια πλασματική εικόνα. Λοιπόν, όχι. Κατ’ αρχάς στο Internet δεν είναι όλα δωρεάν και δεν γίνονται όλα δωρεάν. Επίσης, δεν περιμένουν εκεί έξω πως και πως το eshop οποιουδήποτε. Είναι τόσο μεγάλη η προσφορά, είναι τεράστιος ο όγκος των δεδομένων και των ερεθισμάτων, που είναι σχεδόν ακατόρθωτο να διακριθεί ένα eshop χωρίς διαφήμιση και ενέργειες marketing.

Παράλληλα, το Facebook θέλει να είσαι ικανοποιημένος από την απόδοση των διαφημίσεων που κάνεις. Ξέρει ότι αν συνεχίσεις χωρίς πλάνο να ξοδεύεις λεφτά πατώντας απλά το κουμπάκι Boost στις αναρτήσεις, αργά ή γρήγορα θα απογοητευτείς και θα τα παρατήσεις και δεν το θέλει αυτό. Και δεν το θέλεις κι εσύ. Γι’ αυτό η Facebook διαθέτει δωρεάν μια διαφημιστική πλατφόρμα, πλουσιότατη σε δυνατότητες, γνωστή ως Facebook Ads. Χρειάζονται σταθερά βήματα και βαθιά γνώση για να την αξιοποιήσεις σωστά και προς όφελος του eshop σου, επενδύοντας χρήματα για διαφήμιση και όχι ξοδεύοντας χρήματα χωρίς αποτέλεσμα. Γι’ αυτό κάνε προσεκτικές κινήσεις και εντόπισε καλούς συνεργάτες για να διαχειριστούν τις διαφημίσεις του eshop στο Facebook και στο Instagram.

Remarketing Καμπάνιες

Τέλος, οι καμπάνιες remarketing είναι η επόμενη κορυφή που μπορείς να κατακτήσεις, εφόσον έχει στηθεί σωστά γύρω από το eshop σου ένα σύστημα εργαλείων και υπηρεσιών που θα σου παρέχουν τα δεδομένα και τις δυνατότητες για να το πετύχεις, όπως περιγράψαμε σε αυτή την ανάρτηση. Γιατί να μην θυμίσεις στο κοινό σου ότι όταν είχε επισκεφτεί το eshop σου πριν μια εβδομάδα είχε βρει κάτι ενδιαφέρον, όμως τώρα είναι ευκαιρία να κάνει εκείνη την αγορά που δεν είχε αποφασίσει τότε; Σκέψου πόσες ευκαιρίες πώλησης θα μπορούσες να έχεις;

Eshop και Facebook Shop

Στο άκουσμα Facebook shop μπορεί να σκέφτεσαι πως δεν είναι κάτι που σε αφορά, αφού εσύ έχεις ήδη eshop ή γενικά έχεις πάρει την απόφαση πως θα φτιάξεις το δικό σου online κατάστημα. Όμως, το Facebook shop απευθύνεται σε όλους! Έχεις τη δυνατότητα να συνδέσεις το Facebook Shop με το eshop σου και τα προϊόντα σου “ανεβαίνουν” αυτόματα στο Facebook Shop. Ενημερώνονται τακτικά, με αυτόματο τρόπο, ώστε να παρουσιάζουν σωστά τις περιγραφές και τη διαθέσιμη ποσότητα και όταν κάποιος θελήσει να τα αγοράσει τα μεταφερθεί αυτόματα στο eshop της επιχείρησης.

Facebook Shop
Facebook Shop του https://tasoulis-jewels.gr/

Επιπλέον, σε κάθε ανάρτηση που γίνεται στη σελίδα Facebook ή στο Instagram υπάρχει η δυνατότητα να προσθέσεις tag με το προϊόν από το Facebook Shop και αυτό είναι απόλυτα εύχρηστο εργαλείο marketing γιατί παρέχει όλη την πληροφορία στον επισκέπτη και την ευκαιρία σε εσένα ως ιδιοκτήτη του eshop να κερδίσεις άμεση πώληση με ένα click. 

Facebook Messenger ως Customer Chat

Ένας ακόμα τρόπος που μπορείς να συνδέσεις το Eshop σου με το Facebook είναι να προσθέσεις σε αυτό την λειτουργία του Facebook Messenger, έτσι ώστε να το μετατρέψεις σε ένα Customer Chat και να επικοινωνείς με τους πελάτες σου χρησιμοποιώντας αυτό το κανάλι επικοινωνίας. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να μιλάς και με τους υποψήφιους πελάτες σου που βρίσκονται στο eshop αλλά και με αυτούς που σε έχουν βρει από την Facebook Page σου και σου στέλνουν μήνυμα από αυτήν. Δες το πως μπορείς να ενεργοποιήσεις το Facebook Messenger στo Eshop σου σε αυτό το άρθρο.


Η QWERTY Digital Fanatics είναι μια εταιρεία που αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την δημιουργία, την διαρκή υποστήριξη και την προώθηση E-Commerce Sites που βασίζονται στην πλατφόρμα WordPress/WooCommerce. Υλοποιεί, επίσης, επιμέρους εργασίες που έχουν σχέση με την βελτιστοποίηση της κατάταξης των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Επιπλέον, αναλαμβάνει την παραμετροποίηση των Metrics (Google Analytics), καθώς και την διασύνδεση του ecommerce site με όλα τις πλατφόρμες και τα επιμέρους εργαλεία των Social Media. Εάν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας από εδώ: https://www.qwerty.gr/contact-us

Photo by Bench Accounting on Unsplash

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.