Τις τελευταίες μέρες έχει ενεργοποιηθεί από την Google η νέα έκδοση της πλατφόρμας μετρήσεων «Google Analytics 4». Όσοι έχετε ήδη ένα λογαριασμό Analytics καταρχάς μην αγχωθείτε.
Η προηγούμενη έκδοση της πλατφόρμας με το όνομα «Universal Analytics» που χρησιμοποιείτε τώρα, θα συνεχίσει να λειτουργεί και να συλλέγει δεδομένα από τα website σας για πάρα πολύ καιρό ακόμα. Απλά, μιας και είναι αρχή και η πλατφόρμα θα εμπλουτίζεται διαρκώς, καλό θα ήταν να ακολουθήσετε την προτροπή της Google, η οποία θα εμφανιστεί στο πάνω μέρος της σελίδας όταν συνδεθείτε. Σύμφωνα με την προτροπή της Google, λοιπό, προτείνεται να φτιάξετε μια νέα Ιδιοκτησία κάτω από τον υπάρχων λογαριασμός σας με την GA4. Μάλιστα, η Google ετοίμασε και έναν εύχρηστο wizard για να διευκολύνει τους χρήστες με αυτή την διαδικασία, η οποία είναι σχετικά εύκολη.
Θα βρεθείτε, λοιπόν, να έχετε δύο «ιδιοκτησίες» κάτω από τον ίδιο λογαριασμό, μια για κάθε έκδοση της πλατφόρμας, που θα μετρούν δεδομένα για το ίδιο website ή την εφαρμογή σας. Έτσι, θα έχετε την ευκαιρία να εξερευνήσετε και σιγά – σιγά να μαθαίνετε τις νέες λειτουργίες, όσο αυτές βελτιώνονται και προστίθενται καινούργιες.

Ας δούμε μερικά από τα προτερήματα της GA4 και γιατί αξίζει να αρχίσετε να την χρησιμοποιείτε:
- Στην GA4 εφαρμόζονται νέα μοντέλα μηχανικής εκμάθησης (machine learning models) της Google, και έτσι το GA4 μπορεί να σας ειδοποιήσει αυτόματα για σημαντικές τάσεις στα δεδομένα σας – όπως προϊόντα που παρουσιάζουν αυξανόμενη ζήτηση!
- Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε είδη κοινού που μπορούν να προσεγγίζουν καλύτερα τα χαρακτηριστικά των υποψηφίων πελατών σας και στην συνέχεια, αυτά τα κοινά να τα χρησιμοποιήσετε ως στόχευση στις marketing κινήσεις που κάνετε, μέσα από τις Online καμπάνιες σας στο Google Ads.
- Η φιλοσοφία του GA4 βασίζεται πλέον στα «Συμβάντα». Έννοιες όπως οι προβολές σελίδας, οι επισκέψεις χρονισμού, οι συναλλαγές και άλλοι τύποι που ξέραμε από τα Universal Analytics δεν είναι πλέον διαθέσιμα. Ακόμη και η προβολή σελίδας (page view) είναι πλέον ένα συμβάν!
- Διατίθεται δωρεάν ενσωμάτωση στο BigQuery, που μέχρι τώρα ήταν προνόμιo των premium χρηστών στο Universal Analytics.
- Το GA4 είναι σε θέση να παρακολουθεί περισσότερα συμβάντα από αυτά που είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα. Π.χ. μετρήσεις, όπως κλικ εξερχόμενων συνδέσμων, κύλιση, βίντεο Youtube και άλλες αλληλεπιδράσεις μπορούν να παρακολουθούνται αυτόματα, χωρίς καν την επεξεργασία του κώδικα παρακολούθησης ή την προσθήκη άλλων αναγνωριστικών στοιχείων στο site μας.
Πηγές του άρθρου και άλλες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στην μετάβαση και την χρήση του GA4. https://support.google.com/analytics/answer/9699489
https://www.analyticsmania.com/post/upgrade-to-google-analytics-4/
https://blog.google/products/marketingplatform/analytics/new_google_analytics/
https://support.google.com/analytics/answer/10089681?hl=el
Η QWERTY Digital Fanatics είναι μια εταιρεία που αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την δημιουργία, την διαρκή υποστήριξη και την προώθηση E-Commerce Sites που βασίζονται στην πλατφόρμα WordPress/WooCommerce. Υλοποιεί, επίσης, επιμέρους εργασίες που έχουν σχέση με την βελτιστοποίηση της κατάταξης των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Επιπλέον, αναλαμβάνει την παραμετροποίηση των Metrics (Google Analytics & Facebook Pixels, κα), ώστε οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν την απόδοση όλων των κινήσεων που κάνουν για την προώθηση των site τους. Εάν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας από εδώ: https://www.qwerty.gr/contact-us