Blackle.com – Ένας σύγχρονος τεχνολογικός μύθος?

Πολλοί χρήστες του Internet τελευταία παρατηρούν μία πληθώρα εισερχομένων e-mails που μας πληροφορούν για τα υψηλά επίπεδα ενέργειας που χρησιμοποιεί ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής όταν ανοίγει μία σελίδα με ανοιχτό φόντο. Πιο συγκεκριμένα λόγος γίνεται για τη σελίδα της Google, διότι εξαιτίας της μεγάλης επισκεψιμότητας του site αθροιστικά συγκεντρώνεται μία μεγάλη κατανάλωση ενέργειας. Η λύση για μερικούς ? … συνεχίστε να διαβάζετε …

Blackle.com! Ένας σύγχρονος τεχνολογικός μύθος?

Blackle.com! Ένας σύγχρονος τεχνολογικός μύθος?

Είναι η μόδα του millennium να αποκτούν όλοι *ξαφνικά* περιβαλλοντική συνείδηση. Παγκόσμιας φήμης τραγουδιστές, ηθοποιοί του Hollywood, κολοσσοί της παγκόσμιας οικονομίας, … εταιρίες του Internet. Μία από αυτές είναι η “Heap Media”!

Η Heap Media χρησιμοποιώντας το “Google custom search” (κάθε ιστοσελίδα μπορεί να συμπεριλάβει την αναζήτηση της Google και τα αποτελέσματα οποιασδήποτε αναζήτησης να φαίνονται στο ίδιο το site.), και αφού υιοθέτησε την πολιτική του μαύρου φόντου, δημιούργησε το Blackle, μία μηχανή αναζήτησης παίρνοντας αποτελέσματα από το Google-search με μαύρο φόντο αντί του άσπρου που έχει η κάθε Google σελίδα. Η Heap Media υποστήριξε ότι χρησιμοποιώντας το Blackle αντί της κλασσικής Google μηχανής αναζήτησης θα σωζόταν ενέργεια!
Το παραπάνω στηρίζεται στο εξής πόρισμα ενός αμερικάνικου Πανεπιστημίου: οι οθόνες χρησιμοποιούν περισσότερη ενέργεια για να εμφανίσουν το λευκό (ή ανοιχτά χρώματα) παρά το μαύρο (ή σκοτεινά χρώματα)!

Αναλύοντας το πόρισμα …

Εδώ η Heap Media κάνει ό,τι και οι δικηγόροι: δεν λέει ψέματα, απλά δεν λέει όλη την αλήθεια!
Το πραγματικό πόρισμα είναι το εξής: Οι CRT οθόνες(εκείνες οι μεγάλες που βλέπουμε στις ταινίες του 80′-90′) πράγματι καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια για την εμφάνιση φωτεινών χρωμάτων.
Τί γίνεται όμως με τις LCD ή τις επίπεδες οθόνες, που είναι ήδη το 75% της αγοράς;
Η απάντηση: Είτε τα ποσοστά κατανάλωσης είναι ίδια, ή μάλιστα γίνεται το ακριβώς αντίθετο, χρησιμοποιούν παραπάνω ενέργεια για να εμφανίσουν σκοτεινά χρώματα, κάτι με το οποίο συμφωνούν και οι έρευνες της Google!
Μερικά ύποπτα …

  1. Η “Heap Media” στο τέλος των επιχειρημάτων της μας προτρέπει να έχουμε το Blackle ως κύρια σελίδα μόλις ανοίγουμε τον web browser μας! Γιατί? Γιατί να μη βάλω μία μαύρη κενή σελίδα και να δίνω “hits” στη σελίδα της Heap Media?
  2. Πολλά spam e-mails κατακλύζουν το διαδίκτυο «προμοτάροντας» το Blackle και στηρίζοντας τις απόψεις τους σε ανύπαρκτες έρευνες Πανεπιστημίων.
  3. Πολλά groups δημιουργούνται σε social networks (βλέπε Facebook) για το Blackle?!?!

Μήπως είναι ένα σκόπιμο viral marketing?

Καλωσήρθατε στη σύγχρονη διαφήμιση …

Posted in HiTechNews and tagged , , .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.