e-χαστούκι

Κάποιοι πάνε αργά και κρύβονται στο καβούκι τους

Κάποιοι πάνε αργά και κρύβονται στο καβούκι τους

Έτος 2009, Ελλάδα. Πολιτικός Σχεδιασμός για Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση του Κράτους.

Υποχρεωτικά οι μαθητές Α’ Γυμνασίου διδάσκονται μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών και εργάζονται στο προσωπικό τους laptop.

Σύμφωνα με Μελέτη – Έρευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας, η διείσδυση της ευρυζωνικότητας δεν επηρεάστηκε από την οικονομική συγκυρία το α’ εξάμηνο του 2009 και μάλιστα 1.871 νέες συνδέσεις DSL πραγματοποιούνταν κάθε μέρα τοΑ’ εξάμηνο του 2009.

Τα αποτελέσματα της έρευνας e-metrics 2008 για τη χρήση του Internet δείχνουν ότι οι χρήστες που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούν το Internet ως κύρια πηγή καθημερινής ενημέρωσης σε ποσοστό 66,9%, όταν για την τηλεόραση το ποσοστό αυτό είναι 20,6%, ενώ για το ραδιόφωνο και τις εφημερίδες 7,4% και 4,6% αντίστοιχα.

Σύμφωνα με έρευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας

1. Το ποσοστό των γυναικών που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο εκτιμάται στο 32% έναντι 46% στους άνδρες.

2. Στα τελευταία τέσσερα χρόνια (2005 – 2008), τα ποσοστά των ανδρών και γυναικών που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο έχουν σχεδόν διπλασιαστεί.

3. Το 58% των γυναικών χρηστών χρησιμοποιούν καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά το Διαδίκτυο, σημειώνοντας την τετραετία 2005 – 2008 αύξηση της τάξεως του 12%.

4. Ο μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής (CAGR) της χρήσης του Διαδικτύου για την τετραετία 2005 – 2008 από τις Ελληνίδες εκτιμάται στο 29,4% και είναι ο πιο υψηλός που σημειώνεται μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ για το μέσο όρο της Ε.Ε. 27 υπολογίζεται στο 11,7%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της IAB Hellas, η online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο τετράμηνο του 2009 έφθασε συνολικά στα 13,7 εκατομμύρια ευρώ.

Τα παραπάνω στοιχεία όμως, φαίνεται ότι δεν αρκούν για ένα σημαντικό ποσοστό Ελλήνων επιχειρηματιών, αφού το ίδιο έτος, στην ίδια χώρα, υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι το Internet θέλει άλλα 10 χρόνια για να αποτελεί κάτι σημαντικό, που υπερηφανεύονται πως ήταν οι πρώτοι που το 1997 απέκτησαν site και συνεπώς δεν χρειάζονται κάτι άλλο, που πιστεύουν ότι το διαδίκτυο και οι ενέργειες γύρω από αυτό είναι πεταμένα λεφτά, που είναι βέβαιοι ότι οι δικοί τους πελάτες δεν μπαίνουν στο Internet.

Οι άνθρωποι που μεγαλώνουμε παρέα με το Internet και είμαστε οι τυχεροί που ασκούμε το επάγγελμα που γουστάρουμε, ενσωματώνοντάς το παράλληλα στον τρόπο ζωής μας, έχουμε μάθει από την πρώτη στιγμή ότι η γνώση μεταφέρεται και δεν την κρατά ο καθένας για τον εαυτό του, όπως σε άλλους επαγγελματικούς τομείς. Εμείς έχουμε επωμιστεί, χωρίς να βαρυγκωμάμε και το δύσκολο έργο της εκπαίδευσης των επιχειρηματιών, ώστε να μάθουν τις δυνατότητες που προσφέρει το Internet και το πως μπορούν να τις αξιοποιήσουν για την ανάπτυξη της επιχείρησης και των δραστηριοτήτων τους.

Παρ’ όλη την προσπάθεια που καταβάλλουμε όμως, υπάρχει μια μερίδα που αρνείται να ακολουθήσει τις εξελίξεις και δεν θέλει να πιστέψει πως η πραγματικότητα είναι διαφορετική από αυτή που έχει καρφωθεί στο δικό τους μυαλό και από αυτή που ζουν στον δικό τους μικρόκοσμο. Και σε κάνουν να σκέφτεσαι κάποια στιγμή «Έλεος, ως εδώ. Θες κάτι πιο δυνατό για να σε ταρακουνήσει». Όπως ρίχνουμε ένα χαστούκι σε κάποιον για να συνέλθει. Και ο καθένας βρίσκει τον τρόπο να ρίξει το δικό του e-χαστούκι. Μέσα από το χιούμορ που κρύβει αλήθειες, μέσα από την ευθεία απόρριψη, ή μέσα από έξυπνους τρόπους με τους οποίους του αποδεικνύεις ότι είναι εκτός παιχνιδιού.

Κάποιοι δυσκολεύονται να αποδεχτούν ότι αυτό συμβαίνει

Κάποιοι δυσκολεύονται να αποδεχτούν ότι αυτό συμβαίνει

Στο weddingblog.teleiosgamos.gr με διάθεση χιούμορ διαβάζουμε τις αστείες ατάκες που έχουν ακούσει οι άνθρωποι του online περιοδικού, που προσεγγίζουν επιχειρήσεις για την προβολή τους μέσα από το teleiosgamos.gr

Αλλά και στο ανανεωμένο site της εταιρείας .Gnosia βλέπουμε μια πραγματικά έξυπνη και εύστοχη εισαγωγή , πριν περάσει ο χρήστης στο κυρίως μέρος του site. Με απόλυτα δημοκρατικό τρόπο, στην εισαγωγική σελίδα, ο χρήστης καλείται να απαντήσει στην εξής ερώτηση : αλήθεια, εσείς τι πιστεύετε για το διαδίκτυο; Για την απάντησή του έχει τις δύο παρακάτω επιλογές :

1. Το διαδίκτυο είναι επένδυση &

2. Το διαδίκτυο είναι έξοδο.

Για όσους απαντούν το Νο 2, δηλαδή ότι το διαδίκτυο κατά την γνώμη τους είναι έξοδο, ακολουθεί μια σελίδα, η οποία διαθέτει την υπηρεσία search του google, που τους προτρέπει να αναζητήσουν κάποια άλλη εταιρεία, αφού η .Gnosia δεν συμμερίζεται την άποψή τους και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψουν χρόνο στο site τους. Καλύτερα να βρουν μια άλλη εταιρεία για να σπαταλήσουν τα χρήματά τους. Μάλιστα η συγκεκριμένη σελίδα δεν έχει επιλογή για την επιστροφή στο site της .Gnosia

Αυτά είναι δύο από τα δεκάδες παραδείγματα που μπορεί να αναφέρει κανείς, για να υπογραμμίσει ότι κάποια στιγμή και αφού εξαντλήσεις όλους τους ήπιους και ενδεδειγμένους τρόπους, έρχεται η ώρα που λες «Έλεος» και εφαρμόζεις ποιο δραστικές λύσεις σε όσους τις χρειάζονται για να συνέλθουν. Πρέπει να νιώσουν ένα e-χαστούκι για να ξυπνήσουν από το λήθαργο και να προβληματιστούν. Να αναρωτηθούν, γιατί οι ατάκες τους πρωταγωνιστούν σε ένα χιουμοριστικό κείμενο και προκαλούν γέλιο σε πολλούς. Να αναρωτηθούν, γιατί μια εταιρεία, η οποία δεν είναι Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός, τους κατευθύνει σε κάποια άλλη και δεν τους ανοίγει τη δική της πόρτα, για να αυξήσει το κέρδος της.

Στην Ελλάδα εκείνο που φταίει, είναι ότι όλοι έχουμε άποψη για όλα και μιλάμε για τα πάντα. Και για εκείνα που γνωρίζουμε και για εκείνα που δεν γνωρίζουμε. Αντί να επιδιώξουμε να μάθουμε, πετάμε την ευκαιρία για γνώση που έρχεται στην πόρτα μας.

Για το Opinion Box – qwerty.gr

Βιβή Κωτούλα

Posted in HiTechNews and tagged , , .

One Comment

  1. Pingback: Tweets that mention Ελληνική πραγματικότητα και Internet -- Topsy.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.